Tuesday 7 November 2017

Pelaburan Saham Forex


Pelaburan FOREX adalah jauh lebih baik berbanding dengan SAHAM. Ini adalah berdasarkan faktor-faktor Berikut: Kos transaksi Yang Rendah. Tiada komisyen dikenakan terhadap Händler atau pedagang FOREX. Transaksi jual beli Yang sangat PANTASKecairan (Markt-Liquidität) yang sangat tinggi. Amat mudah untuk menunaikan keuntungan Yang undeinem perolehi dengan klik satu Butang Maus sahaja. Leverage Yang sangat tinggi dengan modal Yang kecil. Secara umum, berniaga didalam Pasaran FOREX membolehkan unda dengan modalen yang kecil untuk berniaga 200 kali ganda amaun modal unda. Contoh, jika undeinem mempunyai USD1000 undeinem boleh berurusniaga dan membuat pembelian matawang USD50,000.00.Tiada INSIDER, ORANG DALAM dan sindiket penipuan, Berita pAlsu seperti Yang kerap berlaku di dalam pasaran saham biasa. Pasaran saham Secara biasa mudah terdedah kepada permainan sindiket tertentu Yang kuba melonjakkan harga saham Syarikat tertentu dan menjerat pelabur Yang terpedaya dan membeli saham tersebut. Pasaran FOREX sukar dimanipulasi kerana jumlah daganganya terlalu besar untuk dimanipulasikan oleh sesiapa. Jika seseorang ingin memanipulasi pasaran FOREX ini, dia tentunya mestilah mempunyai sekurang-kurangnya USD10 Trilion untuk membolehkanya menguasi pasaran FOREX. Setakat ini belum ada orang yang ada dimuka Bumi Sekaya itu Manusia terkaya di dunia iaitu Bill Gates pun hanya mempunyai USD56bilion, Jauh lagi ke USD1 trilionDagangan 24jam, 5 hari seminggu. Anda mempunyai kawalan pelaburan und ein pada bila-bila masa. Tidak akan berlaku kes pasaran ditutup kerana tindakan terroris, bencana alam, perayaan atau cuti umum. Pasaran 2 hala. Pasaran saham kebanyakkannya hanya satu Hala, iaitu pelabur hanya Untung jika harga naik dan terpaksa menanggung kerugian jika saham Jatuh kerana tidak dibenarkan SHORT atau SELL. Tidak dikawal oleh mana-mana Negara atau kawalan Pasaran Sentral. Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge hochzuladen. Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten. Dalam Blog ni, saya akan kongsikan serba sedikit tutorium dan Tipps untuk melabur duit lebihan gaji unda dengan selamat dan mendapat pulangan keuntungan yang banyak dalam masa yang singkat. Saya pasti, masih ramai yang belum tahu caranya. Persoalan yang harus und ein tanya adalah, bagaimana orang-orang kaya seperti Warren Buffett boleh menjadi kaya Apa rahsia kekayaan mereka Jawapannya, mereka melabur wang mereka untuk menjana keuntungan yang berlipat kali ganda. Esu lah konsep yang dimaksudkan dengan yang kaya bertambah-tambah kaya. Kerana manusia kebiasaan yang berpendapatan sederhana seperti kita semu, seringkali menolak pilihan untuk menyimpan dan melabur. Saya memang minat dalam bab pelaburan ni, sebab biasanya sagena memang susah nak menyimpan. Duit Lebihan Gaji Saya Habis Saya Buat Beli Makanan, Gadget, dan Sebagainya. Jadi, ada baiknya saya simpan als melabur untuk masa depan saya. Saya ada juga kuba menyimpan dalam ASB, tapi pulangannya rendah sangat. Kalau nak gandakan duit permulaan, makan masa berpuluh tahun. Saya tak kata asb tak bagus, cuma lambat nampak hasilnya. Saya Wortspiel mula mencari info, dan cara-cara untuk sagena laburkan duit lebihan pendapatan saya ni. Saya belajar serba sedikit tentang pasaran saham (Börse) dan tukaran matawang (Devisenhandel). Tapi selepas beberapa bulan saya mencuba, sagena rasa cara pelaburan macam ni tak sesuai untuk sagena. Ini sebabnya: Bosan. Fasa awal untuk mempelajari selok belok pelaburan saham dan matawang (forex) ni memerlukan komitmen dan daya fokus yang tinggi. Dan, memandangkan Daten-Daten dan graf semuanya dalam komputer, saya terpaksa menghadap komputer seharian. Stress. Ya, pelaburasaham dan matawang boleh mendatangkan Stress jika tak kena gayanya. Lebih-lebih lagi dalam bab pengurusan risiko dan kewangan (Money amp Risk Management). Bukan Boleh Haupt-Hentam Saja, Setiap Langkah Dan Keputusan Yang Kita Kena Ambil, Perlu Disertakan Dengan Kira-Kira Dan analisis bagi mengelakkan kerugian. Tak Lama selepas Saya belajar tu, Saya terjumpa satu peluang pelaburan Yang sangat Unik. Saya belum pernah Dengar lagi konsep Yang sama sebelum ni. EToro namanya EToro merupakan sebuah laman sosial yang mengumpulkan ribuan pelabur als pro-trader di bawah satu-plattform. Apa yang menarik dengan eToro, undein mampu menjana keuntungan tanpa perlu bersusah payah trade sendiri. Ya, saya tak tipu. Und ein Boleh Daftar percuma dan tengok sendiri di sini. Anda juga boleh baca artikel yang sagen tulis dalam blog ni, untuk pelajari as as dan daniel lebih lanjut mengenai etoro sebelum mula melabur. Selamat membaca, dan semoga Berjaya

No comments:

Post a Comment